Hai să I

Hai să nu
poate tu, când nu eu.
poate eu, când nu tu
sigur eu. Nebunie.

Hai să da
şi tu da, şi eu da
şi nu noi, amândoi
plânşi şi goi
de tertipuri.
Alte timpuri
eu cu mine, tu cu mine
eu pierdută, tu găsit
să mă opreşti
pe un soi de câmp de mare.

Hai să nu
şi eu cu mine. Iar şi tu
cu tine bine. Plin de tine
gol de mine
neîmplinire. Eu şi tu
şi noi deloc.
Tot fugind din loc in loc
tu de tu şi eu de tu
tu de tu şi eu de eu
tu spre eu
tu, doar tu,
unde eu?

Photographer: Peter Hershey

Leave a Reply

