Aspirație

stocksnap_j89uhr020s

Stea a lumii, punct de veghe
pentr-un ochi de orizont,
cazi, erupe şi te cerne,
separându-mă de tot!

Taie-ţi aţa ce te ţine
pe eternul cer de lumi
şi coboară-te în mine,
prefăcându-mă-n tăciuni!

Ia şi-aprinde carnea care
rătăceşte pe pământ
-umbră, neagră-ncântătoare-
clăbucind, eternizând!

Zdruncină cu-nverşunare
piedestalul tău în şoaptă
sau păstrează-te în zare
candidă, imaculată!

Şi-am să zbor în josul tău,
fâlfâind din păr şi coaste,
cu priviri în propriul hău
şi spre zările albastre!

Zbor de ani şi ani de zbor,
podidind lumini din tine,
curios înotător
prin albeaţa din privire!

Corp stelar îmbrăţişând
cu plăpânda mea leşie,
eu tăcui, agonizând
-perseidă sângerie-

Leave a Reply

